tiistai 25. helmikuuta 2014

Lomaa!!

It's holidayy!!

Joo. Eli siis hiihtoloma on täällä ja hiihtosäätkin suosii, kuka sitä nyt lunta tarviskaa :) No mutta voihan lomalla muutakin tehä… ainaki hyvässä seurassa!

Ja sitten se tärkein asia, eli
Mä täytän vuosia tänää! 14 finally.
25.2. Olen nyt neljätoista. Seriously. Kuinka siistiä. (skrollaa jos ei lahjat kiinnosta!!) Koska oon täällä jumalan silmäin kantamattomissa (ypäjällä), niin sain vaan "serkultani" lahjan. Pari suklaata ja rahaa :3 sitten tekstiviestilahjakortti Lindexiin, jei :D !! Varmaan saan kotiin mennessä jotain, näkee si…

Mä. En. Jaksa. Odottaa. Kesää. Paristakin syystä:
1. Lämmintä. Mä vihaan kylmää. Missä on lämmintä, siellä on Tiia.
2. Vaatteet. Saa taas käyttää farkkushortseja ja t-paitoja eikä tarvii pukeutuu michelin-ukoks.
3. One Direction. Mä oon menossa 1D:n keikalle Ruotsiin 14.6.!! O. M. G. En kyllä vieläkään oo sisäistäny sitä.
4. Kesä. Kesä vaan on paras aika vuodesta.

Siinä oliki päällimmäiset syyt odottaa, ja tietty pääsen näkee iskää ja vaaria :3

Tajusin just eilen, että jos katsoo mitä tahansa videoo, jossa mä esiinnyn ja pysäyttelee välillä, mulla on ehkä mahtavimmat facial expressions ever. Like really, ever ever ever.

Mä en vaan ymmärrä, mistä ihmiset vetää rahaa vaatteisiin ja kaikkeen! Kun ite en saa kotitöistä rahaa (ei sillä että tekisin niitä), hyvistä koenumeroista ei tipu senttiäkään (tähän aion anoa muutosta) ja kuukausi/viikkoraha on unelmaa. Jos keksitte jotain helppoja/kivoja rahanhaalintatapoja, niin kertokaa! :D

And suddenly, your all I need,
The reason why, I smile

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti